torstai 7. heinäkuuta 2011

Missä on hiiri??

Meillä on ikuisuuden ollut epävirallisena lemmikkinä hiiri. Se on syönyt vintiltä mun Hello Kitty karkit ja samalla nakerrellut jotain sellaista, mistä vähän harmistuin, mut ihan sama. Joku talvi se (en tiedä onko kyseessä yksi ja sama hiiri) oli syönyt kaikki linnuille tarkoitetut auringonkukan siemenet. Sitten se ryökäle muutti meidän keittiöön. Edelleen kaikki kuitenkin ihan ok, ja hallinnassa; se asusti tiskipöydän alla ja söi roskiksesta. Mutta sitten se alko käymään ahneeksi, tai oliskohan se mennyt niin, että me kyllästyttiin siihen roskissotkuun ja otettiin roskis aina yöks pois. Joka tapauksessa se laajensi reviiriään ja sen jätöksiä alkoi löytymään ensin keittiö lattialta, sitten tiskipöydältä, tiskikaapista (vähän aika sitten söi mun likoomassa olleet auringonkukansiemenet!) ja vähän kaikkialta. Kerran Chris sai sen kiinni, kalsarit jalassa kiikutti sen meidän pihalle ja laski sinne....totta kai setulee takas, jos sen noin lähelle laskee...pöljä. Meillä on ollut jos jonkin laisia C:n tekemiä ansaviritelmiä ja esteitä, mutta aina se piene ryökäle on niistä selvinnyt. Me yritettiin kaupungiltakin etsiä sellasta ansaa, mihin se ei loukkaantuis, muttei niitä löytynyt. Joten tilattiin netistä. Se tuli eilen, C viritti sen ja me innolla odotettiin, että hiiri tulis esiin tai alkais pitää ääntä (aina illalla alkaa kuulumaan nakertelua, varsinkin nyt kun melkein koko keittiö on tukittu laudan paloilla). Mutta ei yhtään mitään! Mikä pettymys! Mistä hitosta se ties, että sitä ollaan häätämässä?? Ja just viime yönä?? Kuka sille kerto?

Ihan kummaa.

voitin eilen toisenkin pienen Blythen :) Tänään jännätään sitä nukkekotia. Pahoin pelkään, että se menee meiltä sivu suun. Mutta ei se mitään. Mulla on tili taas ajautunut ihan entiselleen...samperin sähkön tasauslasku ja auton vakuutusmaksut...

Mua alk eilen taas ahdistaa oikein toden teolla, se johtu naapureista jotka rakentaa tietä itselleen ja siakilevat siinä samalla. Ne oli jotain kiviä kasannu meidän kulkuväylälle...vitun idiootit. Chris pyysi niitä lopulta poistamaan ne, mutta ne oli kerenneet oleen siinä jo päiviä. Mut ihan oikeesti, kuka tekee tollasta? Ihan koko ajan kaikesta mitä ne tekee tulee jälkiä meidän puolelle. Eikä niin sais olla. Eikä ne kunnioita niitä tontin rajoja yhtään, itse asiassa nehän ensi töikseen tuhos ne mittaajatyypin tekemät merkit. Mulla on kaupungin sivut tosessa tabissä, aion ottaa selvää onko se sallittua. Mä olen kuitenkin maksanut siitä tontin jakamisesta, ja siihenhän ne merkitkin liitty.

Ja toinen asia mikä alko eilen ahdistaa (saa nauraa) oli Mimin kustomointi...mä nimittäin vähän innostuin...hioin sille syvemmät sieraimet (kuulostaa tosi kummalle, mutta niillähän on siis pienen pienet syvennykset siinä missä meillä olis sieraimet. Nyt Mimillä on himpun verran syvemmät ne kolot) ja pikkasen leveämpää hymyä. Meikkasin helposti poistettavilla chalk -väreillä, luomet maalasin akryylimaalilla ja kimallutin kimalleliimalla. Rajasin silmät myös kimalleliimalla. Tein sille kaksi tatuointia (♥). Huulet on vielä tekemättä. Jotenkin mulle tuli sit semmonen olo, että teinkö mä liikaa.

Mua alko ihan pelottaa se ahdistuksen poikanen, olin ihan varma, että kohta alkaa närästys. Ja ahdistus sen kun syvenee.

Mut aamulla heräsin paljon kepeämmällä tuulella. Nyt innolla odotan, että saan Mimin huulet tehtyä ja pistettyä tytön takaisin kasaan! Ja otettua siitä kuvia! En ole kuvannut Mimiä aikoihin. Eikä ne naapuritkaan niin vituta. Kun ei anna niiden vituttaa. Mut kyllä mä silti entistä voimakkaammin toivon, että voitais muuttaa Jenkkeihin mahd. pian! Tosiasia kuitenkin on, et niin kauan kun lapset asuu kotona me ei lähdetä minnekkään.

Sain ommeltua Animalian pussukat, yks meikkipussi meni pipariksi silitysvaiheessa, eli kun viimenen sauma oli ommaltu ja kaikki huoliteltu....ihan kiva :( En todellakaan laknut uutta tekemään.

Nyt on taas ihan pieni hengähdystauko, tai  siis ei ole sellasta aikarajaa kuin tolla Animalian tilauksella, seuraavat jutut tarvitsisisn Jotomaalle ja ne olen toimittamassa meidän Suomen kiertueella ens kuun alussa. Eli vähän vois taas tehdä tytöille vaatteita :)

Ei mulla taaskaan oikein asiaa ollut. Sorry. Tänään kuitenkin sinne koiraryhmän tapaamiseen!!! Jee!

Ai nii, Vegfestistä ottivat yhteyyttä ja pyysivät mua ideoimaan reseptikilpailua! Hiukanko siistiä!! Jos jollain jotain hyviä ideoita, niin niitä otetaan mieluusti vastaan!!

Nii, ja vaikkei siitä nyt tällä hetkellä ole saamassa mitään palkintoa, niin silti saa kommentoida :) Raisa ♥ Kommentteja!


Pitäkää hauskaa!!
♥ Raisa

5 kommenttia:

  1. Ei mulla ole mitään hirveän järkevää kommentoitavaa, mutta aloin vaan miettiä, miten kiva olis nähdä kuvia teidän pihasta ja talosta! Ellei se mene liian henkilökohtaisuuksiin. x) Olet sä varmaan jotain otoksia postaillutkin, mm. kylppäristä jne. mutta enemmän! Lisempää! Olen ahnas ja utelias tirkistelijäluonne, ei riitä! x)

    VastaaPoista
  2. Oi, ihanaa! Kiitos vinkistä! Mä en ymmärrä miten multa onkin toi pihajuttu jäänyt kuvaamatta, tai ainakin tänne laittamatta. Kuitenkin tykkään meidän pihasta :)Täytyypä vaikka viikonloppuna kuvailla pihalla. Ja ei, mulla toi henkilähtaisuusraja ylittyy jossain tosi kaukana :)

    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  3. Hah, meilläkin on hiiri varastossa! Mun eka reaktio oli: "ihanaa, haetaan sille jotain sapuskaa, onkohan sillä kylmä?" Mutta sitten tulin järkiini. (?) En vienyt sille ruokaa..

    T. Mirri

    VastaaPoista
  4. Kun kylmä tulee teillä on pian Mirri hiiri sisällä :)

    ♥ Raisa

    VastaaPoista
  5. Hyyyyyyyyyyyyyi hiiret on kamalia :D Ku käyn tallilla hoitelemas heppoja siivoos..tms Nii yhest karsinasta hiiriPERHE AINA stalkkaa mua ;< Mä juoksen niitä pakoon jos ei oo heppoja paikal xDD
    Ps. En viitti laittaa nimimerkil xDD

    VastaaPoista