tiistai 19. heinäkuuta 2011

Prkl!

Arvatkaa oliko mulla melkein megapostaus (oikeesti kyllä ihan tavallinen, mutta megapostaus kuulostaa niin paljon dramaattisemmalta!) valmiina, kuvat ja kaikki ja sitte saatana täällä pärähti palohälyyttimet soimaan. Minä säikähtäneenä sammutan kaikki tosta noin vaan ja tietenkin menetin kaiken, kun en jäänyt niitä tallentamaan. Ja tietenkin se oli väärä hälyytys. Hiton idiootti. Ärsyttää ihan megana.

No, eilen (hitto, ihan oikeesti todella ärsyttävää!) C otti kiinni KOLME hiirtä! Tässä niistä viimeinen. (mä kirjoitin enemmänkin näistä hiiristä ja siitä mitä kaikkea ne tekee ja silti musta tuntuu pahalle viedä ne pois)

The 3rd mouse of the day...

Ai nii, sit mä myös pyysin isosti anteeks mun turhan yleisiä kirjoitusvirheitäni.  Ne harmittaa ja antaa minusta tyhmän kuvan. Mutta minä väitän, ja te voitte sitten jatkossa väittää eteenpäin, että kirjoitusvirheet ovat merkki suuresta älykkyydestä.

Eilen tuli ponipaketti :) Mutta siitä puuttui Rusettiina :( Ja sitten tajusin, että myöskään Minttu ei ole tullut, vaikka tilattu aikoja sitten. Otin yhteyden molempiin myyjiin, ja nyt pitäis ponien olla matkalla.
Mutta lohdutukseksi tilasin koruosia. Onneksi lohdutukseni voi vähentää verotuksessa :)

Taas hälytys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti