keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Moikkarallaa!

Se olis taas päivän Pinkkis -pläjäyksen aika :) (mulla on ihan varmaan mustikansiemeniä hampaan välit täynnä, mutten jaksa mennä tarkistaan, täytyy vaan olla hymyilemättä, mikä on kyllä vähän hankalaa, sillä mulla on pieni vieras ikkunalaudalla...Lola tuli mukaan. Mulla on lisäksi otsassa näppylä (tai nappula) jota painamalla saan itselleni päänsäryn! Tämä on tietenkin tosi kätevää, jos haluaa...ööh...itselleen päänsäryn...)

Eilen hain postista yhden paketin, siinä oli paljon kaikkea pientä, josta tehdä ihania Pinkkis koruja :) Kotona odotti kaksi uutta pakettia! Planet Idalta tuli Kaulakaveri ♥
Planet Ida

Se mokoma oli syönyt Idalta Pikkukakkuskorun! Se anto sen sitte minulle :) enkä mä aio palauttaa sitä! Älkää kertoko Idalle!

Toinen paketti piti sisällään kankaita!
Cutest little prints I've ever seen! And they're all mine :)

Nä on ostettu (vaikka mun ei pitänytkään ostaa neitseellisiä kankaita nukenvaatteisiin!) nukenvaatteita silmällä pitäen. Paitsi toi autokangas on ihan puhtaasti Pinkkikselle.

Eilen katottiin syönnin ajan jotain tyhmää leffaa, minkä C oli hakenut kirjastosta. Samalla leimailin vuorikankaita. Ai nii! Kävin ite kans kirjastossa, siellä on asiakkiden omille kirjoille semmonen vaihtolaatikko. aina sen tarkistan, mutta harvoin siellä mitään sykähdyttävää on. Mutta nyt oli Pinpulalle yli 10 Hanna Montana ja muuta nykynuorten hömppäpömppä kirjaa!!! Jee! Ihan ilmaseksi! Jee!

Loppuilta meni sitte nukkeillessa. Tässä Lola rentoutuu syömällä suklaakeksejä ja jutellen Bambin kanssa Tokion ihmeellisyyksistä :)
Lola relaxing

Bambi pyyhkimässä pöytää
Bambi cleaning after late night snack

_MG_8933

Tässä yks ihanimmista miniatyyreistä mitä mulla on - havaijilaistyttö-pullonavaaja :)
Tiny treat

Sitte vielä pari kuvaa mun huikeista orkideoista! En todellakaan ole mikään viherpeukalo, vaikka haluaisinkin. turhan usein unohtuu kastelu, tai sitte vaan kyllästyn kasvien vaatimuksiin. Mutta toi valkoinen orkidea tykkää minusta ihan selvästi. Ja tämä lila-valkoinen on ehkä vähän alkanut tykkäämään, sillä olen hoitanut sitä kyllä ihan hyvin. On mulla niille jotain orkidea lannoitettakin, mutta en vaan muista sitä antaa.
_MG_8974

_MG_8971

Noi on muuten molemmat lähtösin mun vanhasta työpaikasta! Hassua! Toisen sain työkaverilta, kun se kyllästy sen kukkimattomuuteen :) toisen mä omin, kun se oli melko koruttoman näköinen ilman kukkia. Ja sit mä unohdin kastella sitä :) Mutta kotona olen muistanut.

En paljoa muuta sitte eilen tehnytkään. Paitsi...menin tilaamaan kaksi tai kolme kaavakirjaa ja yhden mukin...ihan Hups! Tosta noin vaan! Vaikkei pitänyt. Mut toisaalta kyllä, jos mä oikeasti haluaisin tehdä niitä vaatteita. Eli ihan hyvä. Sitä mukia en kyllä ymmärrä. Se vaan oli nätti :)

Tänään on Animalian koiraryhmän tapaaminen. Mulla oli voimakas mielikuva siitä, että se olis ollut torstaina. No, onneks sinne tuli facebook kutsu :) Otin Lolan mukaan, jos vaikka kotimatkalla olis hauskoja kuvauspaikkoja. Mulla on pyörän sivulaukku täynnä cd-levyjä ja kirjoja, että saan edes osan vietyä jo etuukäteen kirppiskasaan.

Pyöräilyn ihanuudesta vielä kerran: maanantaina kun tulin sieltä labrasta suoraan (tai siis kaikkea muuta kuin suoraan, mutta siis käymättä enää kotona) töihin, ekyilin ja harhailin taas oikein urakalla. Ja se oli ihanaa. Vaikka tiesin, että mun täytyy kaikki se aika olla töissä putiikin sulkeuduttua, mua ei silti yhtään harmittanut. Pyöräilin jossain metsässä, siellä oli just sopivan lämpöistä, ihanan hajuista ja niin kaunista. Autolla taas eksyminen tai harhaan ajaminen on niin stressaavaa ja turhauttavaa. Ja olen vielä jalkoihinikin saanut niin kauniit lihakset ihan vaan pyöräilemällä :)

Mut nyt mä meen! Mee säkin! (sain monen vuoden jälkeen käsiini yhden aikanaa erittäin tärkeän ihmisen yhteystiedot, laitoin hänelle heti viestiä. Peukut pystyyn, että vastaa!!)

♥ Raisa (oho! Tuli tuplana!)

♥ Raisa



2 kommenttia:

  1. Asf nuo planet Idan kaulakaverit on niin söpöjä. Onneksi ne tulee ropeconiin (ilmeisesti?) niin jos tänävuonna ostaisin itsellenikin sellaisen.

    VastaaPoista
  2. Mä olen ostanut niitä jo kaksi ♥

    Juu, mun tietääkseni on menossa Ropeconiin, näin siis muistelen.

    ♥ Raisa

    VastaaPoista