keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

plääh

Ei mitään asiaa.

Ostin just pienen läjän koruosia. Ollaan melko varmasti Planet Idan kanssa menossa tänne! Vitsi miten siistiä! Jotenkin se, että asiakkaat (tai siis ne ihmiset, osallistujat) on ihan super ihanan näköisiä, tai ainakin osa niistä (sillä ei niilläkään hörhöillä liikaa ole tapahtumia ja paikkoja mihin pukea kaikki rimpsut ja muut päälle, niin kyllä ne varmasti haluaa just tonne pistää parastaan :), niin siis jotenkin jo se on pöytäpaikan maksun ja kaiken vaivan arvoista. Ofeliassahan oli kans vähän lolitoja ja sitten paljon kaikkia muita ihania kauniita ihmisiä. On todella ihanaa kun joku laittautuu silleen. Ja kyllä mäkin aion vähän edes panostaa omaan ulkonäkööni :)

Muutenkin on kiva päästä Idan kanssa myymään, ja ylipäätään myyjäisiin, kun olen niin nihkeesti niihin osallistunut tänä vuonna. Pitäis ehkä vähän ryhdistäytyä tolla saralla.

Eilen tuli MLP varsan vetolelu, se ankka, jos muistatte. Mulla on se tatuoituna lähelle rannetta, kun se on leluista mun suosikki. Mullahan on noi ponit kaikki muut mielikuvituksen tuotetta, tai siis miten se sanotaan, siis eivät jäljittele oikeita poneja, värit ja kuvat on oman mielen mukaisia (filmirulla, hassu vegaaninen logo, lankarullia, pikkukakkusia, sakset), mutta Baby Blossom on ikuistettu ihan itsenään ♥ Ja just sen ankan kanssa.

Hain kirjastosta vinon pinon leffoja ja kirjoja. Ihanaa, kun on taas paljon luettavaa! Ja katottavaa! Saatiin Madmen eilen päätökseen! Kattooko teistä kukaan sitä? Musta se on aivan ihana! Mutta nyt kestää taas ikuisuus ennen kuin uusi kausi tulee :( Mutta ainakin sitä pitäis olla 3 kautta tulossa, John Hammilla on kuulemma sopimuksessa ainakin vielä sen verran. Huh!

Eilen ompelin Animaliaa, pitää saada tänään kaikki valmiiksi, sillä huomenna on se koiraryhmän tapaaminen. Mua nyt jo ujostuttaa ja jännittää. Hyvin se menee!

Varasin kierukanvaihtoajan! Ihan hirveetä, mutta pakko se on hoitaa.

Hioin Mimin kasvot mattapintasiksi. Kokeilin sille myös pisamia ja jotain meikkijuttuja (ennen hiontaa). Kustomointi on hauskaa ja pelottavaa. Mulla on oikeesti pelko siitä, että tää päättyy silleen kun lapsena ne barbien kauneushoitola leikit...huh huh. Olin myös poraamassa sille korvakorureikiä, mutta Chris tuli vaatimaan mua treffeille :) Se jää täksi illaksi. Tein myös siitä reikäkankaasta yhdet trikoot. Ne on hauskat. Mutta liian tiukat. Mutta nyt opin tekemään niitä vähän helpommalla tavalla. Kyllä ne japanilaiset osaa.

Ja siitä aasinsilta siihen, mikä mua tänään (ja viimeaikoina) vaivaa, melkeinpä riivaa...hillitön matkakuume!!! Hitto! Nyt joku loksahti kohdalleen! Tai mä tajusin jotain! Kun mä olen matkoilla, mä en suorita ollenkaan niin paljoa. Siis kyllähän mulla on aina listoja ja kaikkee mukana, tekemisiä, näkemisiä, ostettavia (ja aina joku projekti) mutta silti olen lomalla ihan eri lailla kuin kotona, jossa se suorittaminen on melkoista. Emmä ole aiemmin tota älynnytkään. Mähän voisin melkeinpä kysyä Kelalta jotain korvausta ulkomaanmatkoista!

Tänne haluaisin kaikista eniten
dog2

Tänne toisiks
121_2153

Tänne kolmanneks
MV 2010 151

Neljänneks Italiaan Roomaan ja jonnekin maalle. (noi kuvat oli muuten 1. Tokio, 2. Osaka, 3. Martha's Vineyard)

Matkustaminen on niin mukavaa.

Voitin eilen huutonetissä sen pienen Blythen!! 15 euroo, normaalisti noi pienet (ei LPS) on n. 40 euroo, uutena kylläkin. Mulla on toinen huuto päättymässä tunnin sisään! Kiva, jos niitä sais kaksi. Molemmat siis käytettyjä, tää jälkimmäinen vähämmän kiinnostava, mutta kun halvalla saa...Pinjalle ne tulee, tavallaan. Mulle ne päätyy :) Sitten on yks nukkekoti kans kiikarissa, se päättyy silloin kun olen Animalian toimistolla, eli en kyllä pääse lisäämään panoksia tarvittaessa. Ja toisaalta, mä olen tarjoamassa siitä sen mikä sillon tuntu sopivalta, niin turhaa siihen sitten lähteä enää lisäilemään kiihkoissaan.

Aurinko paistaa taas. Eilen oli kyllä paljon kivempi pyöräillä. Mutta on se aurinkokin kiva. Mutta sadetta kaivataan!!!

Ava, mä olen ihan paska, en vieläkään ole saanut sitä postiin. Olen todella pahoillani. Yleensä mä laitan kyllä kaiken salamana eteenpäin. Perjantaina viimeistään!

Kaikkea hauskaa!

♥ Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti