sunnuntai 14. elokuuta 2011

Boing.

Eilen aamulla näin samanaikaisesti taivaalla neljä lentokonetta! Siitä piti tulla mun onnen päivä, mutta jotenkin se onni siirtyikin tälle päivälle. Eilen en muistaakseni ollut erityisen onnellinen tai onnekas. Mutta tänään kyllä. Näin tänään lentokoneen lähempänä kaupunkia. Yleensä näen niitä täällä meillä päin, eikä ne niin usein kaupungilla päin lentele. Ok, se lentokoneista tällä kertaa.

Olen jälleen ommellut, tein myös yhden kimonon tytöille. Niitä haluaisin tehdä enemmänkin, joitain kohtia tulis kyllä vielä hioa. Mutta se, että ekastakin tuli käyttökelpoinen kertoo jo jotain.

Otin taas sellasen selkänapin ja nyt tuli uskomaton väsy. Ihan tosi iso väsymys iski. Mut mulla oli tänään ihanaa. Näin päivän aikana enemmän blythe nukkeja kuin suurin osa suomalaisista koko elämänsä aikana. Ensin puistossa n. 10 kpl ja sitten vielä Ruthin kotona 50 nukkea.

Kerron tästä ja kaikesta muustakin sitte kun olen hereillä. Oli ihania ihmisiä. Ja niin taitavia. Onneks mun leivonnaiset oli herkullisia. Tässä yksi kuva. Lisää sitten kun saan silmäni auki.
Blythe Meet in Helsinki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti