keskiviikko 24. elokuuta 2011

Mä! Mä! Mä! Määää!

Moikkelis koi!

Tässä ihan ekaks kuva, kun en ole aikoihin kuvitellut :) (kaikkea mäkin kuvittelen!)
Bad, bad product placement¨
Eilen ensiks ompelin Animaliaa, sit kyllästyin, kun oikeesti olisin halunnut ommella kimonoja, jotta olisin saanut tekosyyn kuvata Candyä :) Mutta aikani ommeltua (saan tänään sen tilauksen valmiiks) aloin leikkimään tavaroillani ja päädyin tekemään noi kuvat jutut. Ikinä ei sais? näyttää keskeneräistä, mut arvatkaa maltanko minä olla näyttämättä! Hah! Varmaan! Katsokaa niitä tarkkaan, niin tiiätte miks mä olen niin innoissani :) Joistain Chris sano et liian outoja (esim se jäätelöannos) ja se vaan lisäs mun innostusta :) Nää ei ole siis vielä valmiita koruja

Eilen otin myös tälläisen kuvan
My beautiful girls

Eikö mulla ole kauniit lapset...(vitsivitsivitsi)

Nyt viikonloppuna on Skräppitapahtuma, jossa mun on saatava mun kilpailutyö valmiiksi. Ens viikonloppuna on Tracon, jota ootan ihan piukeena. Ollaan siellä Planet Idan kanssa, ja meillä on varmasti paikan hienoin pöytä ja myyjättäret :) Ja sit sen jälkeen on Tampereella myöskin Ofelia, ja siellä myöskin Pinkkis edustettuna, jopa muotinäytöksessä Idan avustuksella *suukkoja Idalle ihanuudesta!* Ja sit loppukuusta on Viipurin koppireissu, mut sit on taas vapaata! Tietenkin täytyy alkaa jouluun valmistatumaan ompelemisten suhteen, ettei mulla kuitenkaan aika pitkäksi käy :)

Hei!! Oikeeta asiaa!! Mä en jaksa suomentaa, jos ei ole pakko, mutta jos osaat tietokonejuttuja, muttet ymmärrä mistä alla olevassa viestissä on kyse, ota yhteyttä, niin suomennan.
Help! We are trying to build a new web store for PINKKIS with Wosbee.com, but are lost. We need someone to teach us (Chris) how to use it. Willing to trade for baked goods, Russian dogs, used bricks, or possibly even money (depends on how much we find under the couch). If you know someone who might be able to help, please share/contact me.
Ette usko kuin iso juttu oman nettikaupan saaminen mulle olis! Mutta kun C ei saa sitä pystyyn :(

Sit vielä Pinkkistä. Edelleenkään en laita mitään uutta Madeby:hin, vaan säästän kaikki uutuuteni myyjäisiin. Täältä kuitenkin näette tuoreimmat juttuni PINKKIS AARTEITA!!! Osa on jo myyty etiäppäin, mutta kysykää ihmeessä jos jotain haluatte. Ja ehkä Maijan kannattais varata omansa, tai siis muidenkin, jos olette Traconiin tulossa, siis jos on sellaista mitä ajattelitte ostaa, niin varatkaa, ettei muut ehdi ennen. Mutta jos ei oikein osaa päättää, niin sit on ihan hyvä jos katsoo sitten paikan päällä. Mulla on myyjäis/ei madeby hinnat nyt noissa uusissa, niihin muut alennukset ei sitten päde. Myyjäisissä kyllä Animalian jäsenkortilla 10 % pois, muistakaa ottaa se mukaan! Mut näihin tulee postikulut. Jos ei hae paikanpäältä. Kauheesti kaiken maailman sääntöjä! Anteeks!

Moikka! Olkaa kiltisti mut pitäkää silti hauskaa!

*suukkoja muillekin!*
♥ R

2 kommenttia:

  1. Mie ainakin tykkäilen noista ekan kuvan koruista :D Kiva idea.

    VastaaPoista
  2. Chrissie, sulla on uus tukka! Tai ainakin uus kuva tossa :) (tai sit mä sekotan sut johonkin toiseen:)
    Kiitos! Mä juon just niin pahasti juoksettunutta soijamaito-vadelmateetä, että on hankala keskittyä. Anteeks. Mutta joo, kiitos kommentista! Teen kaikista mieluiten kummallisia koruja, joista ei kovin moni tykkää, mut sit ne jotka tykkää, niin tykkääkin aika lujaa :)
    ♥ R

    VastaaPoista