keskiviikko 3. elokuuta 2011

päivitys

Hengissä, Oulussa, asuntoautossa ja vessahätäisenä. Joten jää lyhyeks. Eikä mua enää näin myöhään muutenkaan kauheesti jaksais innostaa tää touhu.

Meidän menopeli on ollut tosi kähee! Ihan mieletön. Mulla on tosi iso olo kun sitä ohjastan! Ja vitsi Tiesittekö, että kaikki karavaanarit moikkaa toisiaan kun tiellä kohtaavat! Ihan mieletöntä! Mulla on niin semmonen hitto, multa on kokonaan se sana kateissa, siis silleen, et ollaan samanlaisia ja sen takia tykätään toisistamme vähän enemmän kun noista muista -olo. Ja ne ihmiset, joita vastaan niillä uusilla hienoilla matkailuautoillaan ja vaunuillaan tulee, on kuitenkin aika erilaisia. Kuin mä. Jalan kulkiessa ne korkeintaan vähän naureskelis mulle. Ai hitto, tosta tuli mieleen...pienissä paikoissa ihmiset tuijottaa ihan silleen häpeämättömästi. Tosi kuumottavaa. Mutta on siis ollut todella ihanaa, olis hauskaa muuttaa jonnekkin maalle.
Ollaan käyty Kokemäellä, jossa meidän kirppikset oli kiinni tai kadonneet :( Eli ihan hukka reissu. Sieltä sitten Kristiinankaupunkiin leirintäalueelle yöksi. Oli kivaa. Rannalla kuvasin tyttöjä.
Sieltä Vaasaan, jossa käytiin ihan jättikirppiksellä. Sieltä Pietarsaareen leirintäalueelle, joka oli ihan sympaattinen, mutta siellä hais ja lapset ei yhtään tykänneet. Ja taas isolle kirppikselle. Ja sit matkan varrella pysätty parille pikkukirppikselle. Olen löytänyt kaikkea pientä, mm. MLP Melodyn (?) ja joitain posliinijuttuja.

Jossain Forssan kohdalla tajusin jättäneeni kaikki Pinkkis -juttuni kotiin! Ihan älytöntä! Mä näin niissä niin paljon vaivaa, pakkasin huolella ja sit jätän ne kotiin. Nuket mulla kyllä on mukana, grilleineen kaikkineen. Mut sit jotain oikeesti fiksuu mä jätän kotiin. Super tylsää!

Nää mun postaukset kyllä palaa kuvarikkaiksi kunhan mä tästä taas ryhdistäydyn.

KAKSI uutta lukijaa!!! Jee! Tervetuloa!! Mut hei, mä en ole siis edelleenkään käynyt siellä vessassa. Ja mun pitäis tiskata noi astiatkin. Ja kello on melkein 11. Pöh.

Tsau!

<3 Raisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti