perjantai 16. joulukuuta 2011

Taas ulkona syömässä + hyväntekeväisyyspostaus

Ihanaa, kun olette viime aikoina ahkerasti kommentoineet! ♥

Eilen töiden jälkeen (olen ollut oikeissa töissä super tehokas ja saanut paljon aikaiseksi, mutta silti työt vaan kasantuu ja mä huomasin, etten stressaa sitä yhtään. En tiedä pitäiskö siitä kertoa jollekin, etten ennätä tekemään kaikkea, vai antaako vaan töiden kasaantua. Ei täällä oikeasti ole sellaista henkilöä, jolle siitä kertoa. Esimies ja sit joku toinen esimies eivät ole täällä minua ja minun ongelmiani varten - huomaatteko muuten miten korrektisti puhun aina työpaikastani ;) tarkistin ihan pihalle kurkkaamalla ja käden ilmaan laittamalla, että sataako siellä. Ei satanut, joten laitoin vaatteetkin sen mukaisesti. Kun pääsin pari minuuttia sen jälkeen ulos, satoikin jo ihan kivasti... onneksi se ei kestänyt pitkään. Menin ekaks Ruohonjuureen, kun halusin ostaa Chrisille kiitokseksi jotain joustamisesta ja kaikesta. Ostin kauheesti herkkuja, siis kalliita ruokajuttuja, Mut välillä saa vähän olla *sellanen* ja epäsäästeliäs. Sieltä kiireellä Eerikinkatu 44:ssä sijaitsevaan turkkilaiseen ravintolaan. Se oli vähän mystisen näköinen paikka :) Meillä oli siis siellä PKS -ryhmän pikkujoulut. Meitä oli yhteensä 8, mutta vähän eri aikoihin. Yks tuli vaan juomaan kolme kaljaa, ei syönyt mitään kun koki että ruoka oli niin kallista. Entä ne kolme olutta sitten? Kumottuaan ne hän lähtikin. Porukasta puuttui yksi, joka ilmoitti kyllä tulevansa. Me oltiin jo syöty, eikä vieläkään matti myöhäistä kuulunut. Lopulta, kun oltiin jälkiruoatkin syöty saatiin tietään hänen olevan matkalla. Mua alko pikkasen ärsyttää, että meidän pitää jäädä sellasta myöhästelijää odottamaan, mutta sitten kävikin ilmi, että hänellä oli melkoisia ongelmia taksin kanssa ja tästä huolimatta jaksoi nähdä vaivan tullakseen Espoosta asti meidän syöminkeihin, jotka oli siinä kohtaa kyllä enää juomingit. Lopulta olin ihan siihen asti, että viimeinenkin oli juonut oluensa ja päässyt takaisin turvallisesti taksiin.

Oli oikein kiva ilta, mä join puoli pulloa valkkaria isoon lasiin omenamehua lantrattuna. En oikeesti pysty juomaan viinejä "raakana" kun ne on niin kamalan pahoja. Olin iloisesti hiprakassa.

Toivottavasti ainoa kuva minusta humalassa.
17 yrs

Ruoaksi otin kasvispyörykät, eli falafelin. Pyysin annokseni vegaanisena, ei mitään eläinperäistä. " Ei, ei eläintä"...lautasellani oli jotain jogurttia ja fetajuustoa. Sain kyllä uuden annoksen sitä pyydettyäni. En tiedä oliko siihen syljetty, ainakaan ei ollut karvoja. :)

Tänään vielä yksi meno ja sitten ei lasten joulujuhlia kummempaa tiedossa. Ei siis, ettäkö lasten joulujuhlat olis mitätön tapahtuma, mutta ei tarvitse lähteä minnekkään kauas, tai olla muutenkaan lapsista erossa. Kävin illalla niitä pitkästä aikaan suukottamassa. En yhtään tykkää että ne on poissa noin paljon.

Eilen ilmottauduin Japanin alkeiskurssille! Hip hei! Jännää! Yleensä mä olen kyllä aika huono käymään "vapaaehtoisilla" kursseilla. Palkkioksi olen luvannut itselleni omatoimisen kielikurssin paikan päällä...

Ja koska eilen oli tilipäivä pystyin jälleen tekemään lahjoituksia. Tässä kuussa, kun en kerta tilaa mitään netistä ja ehkä myös koska on joulu, tein lahjoituksen kahteen kohteeseen:
Otin "kummikoiran" Viipurin Koirilta vuodeksi 2012 Täältä lisätietoa! Minun kummikoirani on Tsernishka ♥
Ja koska oli veronpalautusten suoma mahdollisuus, laitoin myös vähän ylimääräistä. Kummisu maksaa siis vain 30 euroa/vuosi.

Toinen kohde yllättäen lapset! Toivekauppa Sieltä valitsin "Päivä tukiperheessä" sekä "Kouluopetus lapsityöläiselle".
Tykkään paljon noista järjestöistä, joissa pystyn itse vaikuttamaan siihen, mihin rahani menee. Ehkä se on oikeasti hölmöä, ne "ammattilaiset" varmaan tietäis paremmin, mut silti mä tykkään siitä, se tuntuu konkreettisemmalta. Sillä tuleehan tälläisestä myös itselle hyvä olo.

Ei sitten tällä kertaa muuta! Sain takaisin menetetyn lukijan! En tiedä oliko kyseessä sama henkilö, mutta määrällisesti taas entisellään :) Jos se olikin joku uusi, niin oikein kovasti tervetuloa!

Keravan/vantaanjoki hiukan tulvii. Kahdesta kohtaa oli tie poikki ja siinä kohtaa mistä mun olis pitänyt pyörällä päästä olikin sorsia aamulenkillä.

Olen alkuillasta kolmen sepän patsaalla, tulkaa moikkaamaan! Hauskaa loppua!

♥ Raisa


1 kommentti:

  1. Vitsit mikä kuva toi sun humalakuva! :0 Katoin eka nopeesti että jaha, mistähän googlesta tämä on otettu, näytti ihan lavastetulta lehtikuvalta, hehe.

    VastaaPoista