keskiviikko 14. heinäkuuta 2010

Keskiviikko 14.7.2010


I got a new toy!
Originally uploaded by Pinkkisfun
Pinkkiksellä on 10 lukijaa! Luksusta!! Ja nyt haluan niitä lisää! Ja lisää myös kommentteja - kiitos! En oikein osaa sanoa miks se nyt on niin kauheen tärkeetä. Osittain se on ainakin sitä, että mulla on välillä hankaluuksia ikään kuin mahtua itseeni, olen niin intoa piukassa jostain ja jakaminen muiden kanssa helpottaa. Vaikka kun tulee uusia kankaita...kotona lapset ja mies joutuu katsomaan ne useamman kerran, valkkaamaan suosikkejaan, perustelemaan valintojaan jne. Nyt se ei ole niiiiin tärkeää, kun mulla on teidät, mutta teidänkin täytyis nyt vähän ryhdistäytä ja jättää kommentteja! : )

Edelleen olen polkenut töihin. Tänään oli enemmän aikaa, joten pystyin polkemaan vähän iisimmin ja nautiskelemaan. Kyllä mä olen tosi tyytyväinen itseeni tän pyöräilyn ansiosta. Se tekee niin hyvää mun rapakunnolleni. Ja varmasti höllyillekkin! Mun matkan varrelle osuu joitakin ruusupensaita ja apila"mättäitä" - vitsi, ne tuoksuu niin hyvälle! En ymmärrä, miksei apilan tuoksua ole vangittu pulloon. Se on niin ihana. Kielostakin tykkään kovasti. Mulla oli pienenä jostain reissusta ostettu kielotuoksu pienen pienessä saviruukussa. Sehän haihtu ikkunalaudalla. Pöh! Mutta siitä lähtien se on ollut yksi suosikeistani. Miltäköhän sateenkaaret tuoksuu? Mä en muuten käytähajuvesiä. Luin jostain, että tunnin kuluttua hajuveden laitosta se näkyy sun verenkierrossa. Musta se on jotenkin kuumottavaa.

Eilen sain siis kaksi pakettia (Chris ilmoitti, että T-paidat on tulleet! eli tällekkin päivälle paketti! Ai nii, ja resiinipakettikin postista noudettavissa!): toinen oli laukkukirja ja toinen oli se kaukolaukasin. Se olikin maksanut n. 3-4 euroa, postikuluineen. Kuvasta näet, että se vielä toimiikin! Mulla oli melko hauskaa sen kanssa . I got a new toy!

Eilen innostuin keräämään käyttämäni kosmetiikan kasaan ja kuvaamaan niitä. Mä olen aikaisemmin (joskus parikymppisenä) ollut ihan kosmetiikka friikki. Käytin ihan sikana rahaa kaikista hienoimpiin merkkeihin ja erikoisimpiin tuotteisiin. Multa löyty ihan oikeasti vaikka mitä! Ja sit se pikkuhiljaa hiipu, kun ei ollut enää oikein mielenkiintoa, eikä rahaakaan ostaa kaikkea. Ja lopulta se lopahti kokonaan, kun musta tuli vegaani. Nyt mä käytän näitä: Picture 747 ja Picture 748 Helosan ei varmastikkaan ole vegaaninen, se on apteekista. Käytän sitä noihin tatuointeihin.

Edelleen on ollut liian kuuma tehdä mitään Tehtaalla, joten sillä saralla ei mitään uutta. Voi olla, että kohta tulee, kun sain uutta resiiniä. Toisaalta tilasin uusia muotteja, ja ne tulee vasta Chrisin äidin mukana parin viikon päästä.

Ei kai mulla muuta. Millanen suhde teillä on kosmetiikkaan? Kommentteja!

♥ R

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti