perjantai 2. heinäkuuta 2010

T-paitoja!!♥


Picture 716
Originally uploaded by Pinkkisfun
Kuten olen tossa jo aiemmin todennut, on mulla iso vimma ostella vaatteita (ja ihan kaikkea muutakin). Eilen tuli kaksi paitaa ja tilasin sitten vielä kaksi lisää!

Eiliset paidat oli sellaisia, jotka olen tilannut jo aiemmin ja niistä täälläkin jo kertonut, eli kyseessä ei kuitenkaan ole mitään uusia juttuja. Että ihan niin hurjasti en ole tilannut. Ja sitten kun ottaa huomioon sen, että mä ostan uusia vaatteita ihan tosi harvoin ja vaatevarasto on muutenkin melko niukka ja pääasiassa koostuu kirppislöydöistä. Ehkä. Tässä kuitenkin kuva toisesta. Eikö olekkin ihana??!! Toinen on vielä ihanampi! Odottakaa vaan!

Chris sitten alkoi mankumaan itselleenkin t-paitoja. Ja lupasin sille sitten ostaa. Se meni niin kivaan nettikauppaan, että minä ostin sieltä edullisesti kaksi t-paitaa! Ihanaa!

Talveks täytyy löytää lisää sellasi pitkähihasia ohuita paitoja, joita voi pitää t-paidan alla.

Eilinen meni muuten ompelun ja Harvey Milkin seurassa.

Tilasin lisää koruosia. Ja osia niihin koirajuttuihin. Haluan oikeasti (vieläkin!) päästä kokeilemaan niiden tekemistä.

Söin tosi hyvää thaimaalaista lounaaksi. Ja nyt harmittaa, kun tuli liikaa kaloreita. Illalla sitten vähän tiukemmalla linjalla.

♥ R
j.k yhdeksäs lukijani, neiti Laventeli - laita se sun osoite!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti