tiistai 13. elokuuta 2013

Vähän tahdikkuutta, kiitos.

Niin, tää on ihan tyhmä postaus. Mutta kun välillä tekee sellaisiakin niin näyttää muut paremmilta.

Olin tässä taannoin häissä. Häät ovat iloinen juhla, jossa ei märehditä eikä murehdita. Vessassa sitten törmäsin vähän niinko sukulaiseen, muttei kuitenkaan sukua ollut. Ja se halus sitten alkaa avautumaan jostain jutuista. Tai siis ennen kaikkea setvimään mun välejä mun sukulaisten kanssa. Siitä kuinka mun pitää pitää puoliani mitä tulee sukulaisiini, miten joku tietty sukulaiseni manipuloi muita sukulaisia ja minä jään jalkoihin. Ja kyselyitä mitenkä paljon tietyt sukulaiseni juovat ja muuta yhtä häihin sopivaa. Ja esittelikin minut sitten vieraille ihmisille, että tässä on Raisa. Raisalla oli nuorena tosi vaikeaa, mutta nyt on kaikki hyvin. Häissä. Vieraille ihmisille.

Oikeesti. Ei normaali aikuinen toimi noin. Liiallisen viinin kittaamisen pikkiin se ehkä menee, tai muuten vaan vinksahtaneen mielen. Silti.

Mä tiedän ettei ko. henkilö lue tätä, siks mä tästä kehtaan marista. Onhan tämäkin vähän outoa, että siitä täällä kirjoitan, mutta harmittaa melko vietävästi. Siis ennen kaikkea se, et joku oikeasti on noin tahditon. Tyyliin: Näen että sulla on asiat mukamas vähän liian hyvin, olet liian iloinen täällä lapsuudenystäväsi häissä, joten eiköhän palauteta sinut takaisin maanpinnalle kertaamalla, kuinka huonosti asiat oikeasti ovat.

Eikä ne oikeasti edes ole. Sillä mua ei oikeasti kiinnosta se, mihin mun sukulaisten rahat katoaa. Niin kauan kun ne on järjissään ja saa itsekin siitä oman osansa, niin ihan sama ketä niillä ylläpidetään. Minä en lähde siitä oletuksesta, että niiden rahat on minun rahat. Kaikkia muita tämä tuntuu kismittävän ihan kauheasti.

Kaikki varmaan ymmärsi, ettei tämä postaus ole mikään "yleinen" kannanotto, vaan henkilökohtaista kismitystä. Sorry! Ihan ala-arvoista, mut välillä näin.

Kohta tulossa myyntipostaus. Olen taas myymässä muutamia nukkeja ja Sylvanian Families -tyyppejä, ja pari Tamagotchia. Jos jotain kiinnostaa :) Mun on muuten tosi monesti pitänyt sanoa, että mulla ei ole enää Kasvisseikkailu -kirjaa. Ei ennen kuin hankin lisää kustantajalta. Sitä odotellessa teidän täytyy hankkia omanne kirjakaupasta :) Niin, ja vaikken täällä jaksa niistä aina riekkuakaan, niin tuonne Etsyyn tulee melkein päivittäin uusia tuotteita. Penaalipostaus tietenkin vähän myöhässä, kun tänään alkaa koulut, mutta niihin nyt erityisesti panostettu. :)

Vähän vatsassa kiertää, mutta sanottakoon että Goldie rikkoi hienon alun tylsyydelle. Voi -piip- mun kanssa. Nyt sai sitten riittää. Oikeesti. Aikuisten oikeesti. Otan tänään yhteyden pankkiin, että josko sais asteittain luottorajaa kavennettua.

xoxo,
Raisa

6 kommenttia:

  1. No hoh hoi, miten jotkut onkin töllöjä. Olitpa muuten nättinä siellä häissä näemmä! Juurikin passeli mekko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Lotta! joo, toiset on kyllä ihan tositöllöjä.
      Joo, nyt jälkeen päin, kun kerta hyvin sen mekon kanssa meni, voin sanoa, että tulipa ostettua hyvä mekko :) Kun sitä voi käyttää sitten muulloinkin, kun on kerta minun näköiseni, eikä pelkästään asiallinen. Asialliset vaatteet on ihan kamalia, tai siis se, että kun ne turhan usien jää kertakäyttövaatteiksi.

      xoxo,
      Raisa

      Poista
  2. Äysk mikä tyyppi. :o Ei kannata välittää, vaikka helpommin sanottu kuin tehty, tiedän hyvin.

    Myyntipostaus kiinnostaa... Kyllä mä oon jo niin koukussa, niin koukussa... BTW - taipuuko Blythejen jalat? En ole uskaltanut kokeilla, jos niiden ei kuulu taipua ja aiheutan damagea.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!

      Joo, kyllä taipuu! Mä en myöskään uskaltanut niitä väännellä :) Kyllä taipuu, niissä on periaatteessa kolme "click" asentoa. Ne siis vähän naksahtaa taipuessaan, kolme kertaa. Rohkeasti vaan! Todella kestäviä nukkeja ovat :)

      xoxo,
      Raisa

      Poista
  3. Wtf. Kammottavaa. No ehkä sitä ittee vitutti joku kun piti olla tollanen, olkaamme vahingoiloisia, heeh :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeesti, mitä enemmän mä sitä mietin sitä enemmän mua se vituttaa. Ei niinkään se mitä se sano, vaan ylipäätään se, et miten joku oikeesti viittii olla tommonen. Yökky. Aikuiset on välillä ihan moloja.

      xoxo,
      Raisa

      Poista